درمان های دیگر برای مرحله نارسایی کلیه با 5 8 درصد عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : pkdcured.org

"سلام، دکتر عزیز، شوهر من یک بیمار مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه، در حال حاضر تنها 8 درصد عملکرد کلیه است به سمت چپ است. او نه در دیالیز نشده است، و نام تنها در لیست برای پیوند کلیه قرار گرفت. به ما گفته می تواند به 4 سال طول می کشد تا برای یک مسابقه اهدا شده است. من می خواهم به دانستن هر گونه طرح درمان های دیگر می توانید به مرحله 5 نارسایی کلیه خود را کمک به و او را به مرحله 4 وجود دارد؟ "

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

"برای بیماران در مرحله 5 نارسایی کلیه، در بسیاری از کشورها، به نظر می رسد پیوند کلیه به آخرین و تنها انتخاب است. درست مثل شما گفت، انتظار برای یک سال ممکن است فرد را، و ما نمی دانیم که چه خواهد شد در طول دوره انتظار است. با این حال، بعد از پیوند کلیه، بیماران را به داروهای ضد رد برای بقیه زندگی را. چه تر است، آیا می دانید بیماری اولیه شوهر خود را؟ منظورم این است که چه نوع از بیماری کلیوی ناشی از مرحله 5 نارسایی کلیه خود را؟ به همین دلیل من یک سوال بپرسید است، زیرا برخی از انواع بیماری های کلیوی معمولا با عود نسبتا بالایی از نرخ پس از پیوند کلیه، مانند FSGS، نفروپاتی IgA، نفریت لوپوس و بیماری های دیگر خود ایمنی است. و ما بسیاری از این موارد در کلینیک ملاقات کرد. "

"باید بگویم هنوز هم این امکان را به کمک به او را به عقب بر گردیم به مرحله 4 نارسایی کلیه با درمان مناسب است وجود دارد. در حال حاضر 8 درصد عملکرد کلیه باقی مانده است، او هنوز هم می تواند تولید ادرار، درست است؟ در این صورت، آن را خوب خواهد بود. این بدان معنی است هنوز هم وجود دارد است جریان خون به کلیه ها، پس ما می توانیم داروهای گیاهی چینی با عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، ارائه کلیه مواد مغذی و ترویج تکثیر DNA از کلیه های آسیب دیده استفاده سلول برای کمک به آسیب کلیوی تعمیر او و بهبود عملکرد کلیه. مواد فعال از داروهای خواهد شد به طور مستقیم به کلیه ها با جریان خون گرفته شده است. این درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، و آن است که به خارج استفاده می شود. "

"بنابراین، بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه باید در مورد زندگی خود خوشبین باشد، با درمان مناسب، آنها هنوز هم می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند بدون دیالیز و پیوند کلیه. در صورت داشتن هر گونه سوال، به یاد داشته باشید که ما در اینجا به شما کمک می تر است. "





:: بازدید از این مطلب : 905
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: